2. maaliskuuta 2014

Pruuum-pruuum

Käytiin Minean kanssa Me&I kutsuilla ja Minea kuiskasi korvaani automekon nähdessään: "Äiti, haluan tuon". Eihän tämä nyt ole yhtään samanlainen, mutta automekko kuitenkin ja mikä parasta, tytön mieleen.

I was invited to a  Me&I party. I took Minea with me and as she saw the peacebusses dress she whispered into my ear that she wants one too. Ok, I know this is nothing like it but it's got cars and what's even better is that Minea likes it. 

Mekkoon tuli Minean toivomuksesta taskut. Kaavana on Mekkotehtaan Orelma, jota tosin jouduin kaventamaan n. 5 cm. Hih... Mekkotehtaan tekijöillä ei varmaankaan ollut mielessään joustofrotee. Ensimmäinen versio oli aika valtava, mutta vähän ratkojaa ja saksia, niin tästä tuli juuri sopivan kokoinen.

She wanted pockets. I used Orelma from Mekkotehdas as a pattern. I had to redo the whole thing because the first version was way too big. Apparently you cannot use the exact same patterns for both flowy cotton and stretch terry. I had to recut the dress to be about 5 cm narrower than the pattern.
Ja seuraavaksi vauhdikkaita sovituskuvia...

And then some speedy fitting pics....
 

Teinityttöni teki 3-vuotiaan kanssa laskiaispullia sillä aikaa, kun äiti ompeli <3

Isn't my teenage daughter great! She made these buns with Minea while I was sewing.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti